Bert Ruijsch wordt bestuurslid voetbalzaken

Officieel medio 2012 treedt fase 3 aan in het voetballeven van Bert Ruijsch. De 50-jarige Bosschenaar is vanaf dan werkzaam als bestuurslid voetbalzaken van Nivo Sparta, waar hij voor zes jaar heeft getekend. “Na mijn actieve voetbalperiode zat ik vanaf mijn dertigste in het trainersvak. Mijn hele leven was daar min of meer op afgestemd. Door deze wending blijf ik in de voetballerij betrokken, maar kan tegelijkertijd ook meer aandacht schenken aan mijn privéleven.”

Geef een reactie

