Van Nielen voor z’n allerbelangrijkste duel

JohnvanNielenOp maandag 24 december gaat hij onder het mes. “Op mijn verjaardag, Eerste Kerstdag, lig ik dan op intensive care. Een mooi cadeautje, nietwaar?” Gesteund door een vleugje galgenhumor kijkt John van Nielen met vertrouwen uit naar wat komen gaat. Bij de voormalige prof (50) van FC Den Bosch en thans trainer van EVVC werd maagkanker vastgesteld. Dat orgaan wordt over een paar dagen uit zijn lichaam verwijderd.


2 responses to “Van Nielen voor z’n allerbelangrijkste duel

  • Mari van Venrooij

    Hoi John,
    Prachtig interview, precies zoals we je kennen, strijdbaar en positief.
    Ook deze wedstrijd ga je winnen!
    Veel succes.
    Mari van Venrooij

    • Hans van der Pluijm

      Beste John, Dit is een bericht van iemand die je misschien al lang uit het oog hebt verloren, ver weg van Nederland. Toen ik dit artikel las vond ik het nodig om jou toch vooral het allerbeste toe te wensen met deze operatie en natuurlijk een voorspoedig herstel.Ik herinner me je als een persoon met een fantastische mentaliteit en team speler. Dit wil help jou om er weer bovenop te komen. Ik wil jou en je familie hier vanuit Ghana het allerbeste wensen voor het nieuwe jaar. Hans van der Pluijm

Plaats een reactie